onsdag 26 maj 2010

James

Efter Ledleys fina introduktion och beskrivning av sig själv så är det inte mer än rätt att ni får en bild av vad bloggens andra publicist är för snubbe.

Som min gode vän nämner så grundar sig mitt nick i min fascination för Aston Villas och Englands mittfältare James Milner, och inte James Dean (trots att dennes frisyr var smått fantastisk).

Jag fortsätter på den inslagna vägen och låter även mig själv köras genom fotbollsfiltret;

Favoritlag över allt annat: Aston Villa FC

Sympatiserar även med: Guldringens SK

Första klara fotbollsminne: Alla hårda bataljer som har utspelats på Skytteskolans extremt ojämna grusplan är minnen som består. Minns även när jag som liten knatte var på träningsläger på Orust. Spelade då i Skogens IF (där f.ö. Glenn Hysén har varvat ner en säsong) och min far var tränare för vårat lag. Farsan skulle visa en övning där man stretchade ljumskarna. När han gör detta så spricker hans byxor i skrevet och man ser hans kalsonger. Hysteriskt kul.

Favoritspelare: James Milner (sälj för fan inte), Gabriel Agbonlahor, Richard Dunne, Zat Knight, Tim Cahill och Gerard Piqué.


Så, då har ni iallafall ett hum om vem jag är. Hoppas vi hörs igen!

/ James

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar